پویش ملی 2 لیتر کمتر
بدینوسیله از تمامی اعضای محترم اتحادیه فناوران رشت درخواست میگردد تا در پویش ملی 2 لیتر کمتر با هدف صرفه جویی در مصرف آب شرکت نمایند. بدیهی است که رعایت و صرفه جویی در مصارف غیر ضروری میتواند به سایر هم میهنان کمک کند تا همگی از این نعمت الهی استفاده نمایند.
ارسال دیدگاه
برای ارسال نظر باید وارد حساب کاربری شوید
هیچ دیدگاهی برای این مطلب ثبت نشده است.