03 تیر 1405

پویش ملی 2 لیتر کمتر

بدینوسیله از تمامی اعضای محترم اتحادیه فناوران رشت درخواست میگردد تا در پویش ملی 2 لیتر کمتر با هدف صرفه جویی در مصرف آب شرکت نمایند. بدیهی است که رعایت و صرفه جویی در مصارف غیر ضروری میتواند به سایر هم میهنان کمک کند تا همگی از این نعمت الهی استفاده نمایند.

پویش ملی 2 لیتر کمتر

ارسال دیدگاه

    هیچ دیدگاهی برای این مطلب ثبت نشده است.

×
modal image
خانه جستجو اخبارها تماس با ما