مراحل ثبت نام تردد خودرو

https://rasht.gilan.ir/taradod
 

متقاضی گرامی؛

الف) لطفاً قبل از ورود به سامانه ثبت درخواست تردد، به نکات زیر توجه نمایید:

  1. تصویر تمامی مدارک ارسالی باید با فرمت .jpg و حجم آن حداکثر 5 مگابایت باشد.
  2. در صورتیکه تصویر مدارک با گوشی تلفن همراه عکس برداری می­شود، باید کیفیت لازم برای مشاهده را داشته باشد. در صورت ناخوانا بودن، درخواست تأیید نخواهد شد.
  3. آن­دسته از افرادی که محل کار یا محل اسکان آنها در دو شهرستان مختلف می­باشد، جهت اخذ برگه تردد مدارک زیر را بارگذاری نمایند:
  • تصویر کارت شناسایی وسیله نقلیه یا برگ سبز خودرو
  • تصویر سند مالکیت منزل یا اجاره نامه
  • تصویر گواهی محل کار (مثل صفحه اول دفترچه بیمه، کارت شناسایی محل کار یا معرفی­نامه با مهر محل کار)
  • تصویر یکی از قبوض آب، برق یا گاز
  1. افرادی که به دلایل پزشکی و درمانی می­بایست در موعد مقرر به مراکز درمانی مراجعه کنند، مدارک زیر را در سامانه بارگذاری کنند:
  • تصویر کارت شناسایی وسیله نقلیه یا برگ سبز خودرو
  • تصویر یکی از قبوض آب، برق یا گاز
  • مدارک پزشکی و درمانی دال بر الزام حضور بیمار در این شهر

ب) مراحل تکمیل فرم به شرح زیر می­باشد:

  1. متقاضی پس از تکمیل اطلاعات و بارگذاری مدارک مورد نیاز، کد رهگیری را از طریق سامانه و همچنین پیامک دریافت می­نماید.
  2. اطلاعات بارگذاری شده از سوی فرمانداری بررسی و تأیید می­گردد. پیامک تأیید نهایی نیز برای متقاضیان ارسال خواهد شد.
  3. پس از دریافت پیامک تأیید نهایی، متقاضی باید با در دست داشتن کارت ملی و کد رهگیری به فرمانداری مراجعه کند و برگه تردد را دریافت نماید.

توجه!!!

پس از تکمیل فرم  روی دکمه ثبت و ادامه در انتهای فرم کلیک کنید تا فرآیند ثبت نام ادامه پیدا کند سپس روی دکمه ثبت درخواست کلیک کنید تا درخواست شما ثبت شود. در صورت ثبت موفق  کد رهگیری نمایش داده شده و به شماره همراه شما پیامک می شود. لطفا کد رهگیری را جهت پیگری درخواست یادداشت نمایید.

https://rasht.gilan.ir/taradod

تاکنون نظری برای این مطلب ثبت نگردیده است

بازدید امروز :     بازدید کل : 44788

© 2024 تمام حقوق این سایت برای اتحادیه صنف فن آوران الکترونیک و رایانه شهرستان رشت محفوظ است | طراحی شده : شرکت مهیانت شمال