حرکات ورزشی مناسب برای کارمندان و پشت میز نشینان

 پشت میز نشینی و کار با رایانه یکی از بزرگ ترین آفت های تناسب اندام و درد در مفاصل است. صرف ساعت ها وقت روی صندلی محل کار نه تنها باعث افزایش چربی در ناحیه شکم و پهلو می شود، بلکه درد های مختلفی را در گردن، شانه، پشت، کتف و گاهی دست ها ایجاد می کند. با شناخت ارگونومی در کارهای یکنواخت و تکراری و ورزش می توانید تا حدودی به حل این معضلات بپردازید. اگر آنقدر سرتان شلوغ است که برای ورزش روزانه فرصت ندارید، بهتر است این حرکات ورزشی مفید برای کارمندان را هر روز در محل کارتان انجام دهید تا در آینده دچار اسپاسم و درد های طاقت فرسای زندگی کارمندی نشوید.
ورزش برای کارمندان در محل کار ، در دسترس ترین و ساده ترین راه برای حفظ سلامتی و ساختار قامتی شما است. در طول روز هنگام کار می توانید حرکات ورزشی مفید زیر را به راحتی در محل کار انجام دهید. این حرکات ویژه افراد زیر ۴۰ سال است.

شما باید به ازای هر دو ساعت کار پشت میز، حداقل یک ربع از سر جای خود بلند شوید، چند حرکت ورزشی سبک انجام دهید و خستگی عضلات و مفاصل را با کمی راه رفتن در محل کار و یا بالا و پایین رفتن از پله ها بیرون کنید.

تمرینات ورزشی ساده برای پشت میز نشین ها

تمرینات ورزشی برای کارمندان پشت میز نشین

 

 

ورزش برای کارمندان

تمرین های ورزشی ساده برای محل کار

 

حرکات ورزشی مفید برای کارمندان

 

علم ورزش

آرکونومی, حرکات ورزشی مناسب, درمانگاه صابرین, کارمندان و پشت میز نشینان, مطالب آموزشی پرسنل

تاکنون نظری برای این مطلب ثبت نگردیده است

بازدید امروز : 9     بازدید کل : 5684

© 2020 تمام حقوق این سایت برای اتحادیه صنف فن آوران الکترونیک و رایانه شهرستان رشت محفوظ است | طراحی شده : شرکت مهیانت شمال